دیدار مدیر کل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (س) اصفهان93

کد : 971 | تاریخ : 29 مرداد 1393

باسمه تعالی

دیدار مدیر کل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان  با مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (س) نمایندگی استان اصفهان

 

به گزارش روابط عمومی : حضرت حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (س) نمایندگی استان اصفهان و حضرت حجت السلام والمسلمین قطبی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در نگارستان حضرت امام خمینی (س) دیدار وگفتگو نمودند .

در این دیدار حجت السلام والمسلمین قطبی ضمن تشریح برنامه ها و فعالیتهای  حوزه فرهنگ و هنر در خصوص جهت دهی بر این فعالیتها و استفاده و ترویج  افکار واندیشه های حضرت امام خمینی (س) در این حوزه مطالبی را ارایه نمود.

ایشان در خصوص همکاریهای اداره کل ارشاد با موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (س) بیان داشتند که باید نقطه های پیوند را شناسایی و در حوزه های مختلف همچون فیلم ، نرم افزار ، تجسمی ، ادبی و ... همکاری و هم یاری کرد تا بتوانیم به وظیفه وتکلیف خود در مقابل امام (س) وجامعه عمل نماییم .

در ادامه حجت الاسلام کمساری ضمن تشکر از حضور حجت السلام قطبی وهمراهان در نگارستان حضرت امام در خصوص فعالیتهای انجام شده در بخش های مختلف موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (س) نمایندگی استان اصفهان توضیحاتی را ارایه نمود .

ایشان با بیان اینکه متولی کار فرهنگ در استان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است با تأکید بر دغدغه های فرهنگی رهبرمعظم انقلاب در مقوله فرهنگی بیان داشت اگر بتوانیم لااقل بخشی از اندیشه های حضرت امام خمینی (س) در جامعه را نهادینه کنیم ، به وظیفه سنگین خود در حوزه فرهنگ وادب کمک شایانی نموده ایم .

در پایان مقرر گردید با تشکیل کارگروهای مقدماتی جهت ایجاد تفاهم نامه و انجام کارهای مشترک در تمام عرصه ها ی فرهنگی و هنری در خدمت به فرهنگ وهنر استان و ترویج افکار بی بدیل حضرت امام خمینی (س) قدمی برداشته شود .

 

انتهای پیام /*