برگزاری جشنواره استانی شعر فجر اصفهان92

به همت موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی (س) نمایندگی استان اصفهان و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و انجمن شاعران اصفهان در نگارستان امام خمینی(س)

کد : 919 | تاریخ : 27 بهمن 1392

 باسمه تعالی


برگزاری جشنواره استانی شعر فجر اصفهان

جشنواره استانی شعر فجر اصفهان به همت موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی (س) نمایندگی استان اصفهان  و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و انجمن شاعران اصفهان در تاریخ 11/27/ 92راس ساعت 15  در نگارستان امام خمینی(ره) با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) و رئیس انجمن هماهنگی شعراء اصفهان و مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان و جمعی از شعراء وپیشکسوتان این عرصه  برگزار گردید  و از برگزیدگان جشنواره استانی شعر فجر تجلیل شد.

   

محمد رضا بهرامی، مسعود میرقادری، مهدی نظارتی، محمدرضا کاکائی، یوسف خوش‌نظر، حسن توکلی،  علی فردوسی، هلیا بشیری، سپیده خاکسار،آزاده سالمی و زهرا صرامی شاعران برگزیده جشنواره استانی شعر فجر سال 92 رتبه‌های برتر را کسب کردند. 

 
   

  

  در این آئین از پیشکسوتان عرصه شعر و ادبیات استان از جمله استاد عبدالعلی خسروی، مصطفی هادوی، محمد آتشی، علیرضا وهابعلی، و آیت دشتچی تجلیل شد. همچنین از شاعربرجسته کشوری استاد صائم کاشانی که به عنوان مهمان ویژه حضور داشتند و جوانترین شاعره استان خانم بهاره اعدائی شاعر 12 ساله تجلیل به عمل آمد.

  

یکی از برنامه های مراسم سخنرانی مدیرکل ارشاد اصفهان حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قطبی که بدین شرح بیان نمودند :

شعر باعث تمدن‌سازی و مدریت فرهنگی در جامعه می‌شود و بدون تردید یکی از روش‌های تمدن‌سازی  و مدیریت فرهنگی در جامعه، شعر است که حرکت پرشتابی را برای جامعه فراهم می‌کند تا به نقطه هدف برسیم.

ایشان در ادامه سخنان خود فرمودند : امام خمینی(ره)، معمار کبیر انقلاب اسلامی بزرگ مردی بود که در تاریخ بشریت با همت بلند و با حرکت سترگ خود مقدمات آفرینش انقلاب اسلامی را فراهم کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قطبی با بیان این‌که همه ملت ایران اسلامی و تمام مسلمانان در سراسر جهان مدیون تلاش، درایت، حکمت و تیزبینی امام(ره) هستند، افزود: از همه کسانی که در برگزاری جشنواره شعر استانی اصفهان همت نمودند به ویژه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) نمایندگی استان اصفهان  تشکر می نماییم .

انتهای پیام /*