اختتامیه نخستین مسابقه عکس روح الله در اصفهان 96

کد : 906 | تاریخ : 28 شهریور 1396

برگزاری اختتامیه  نخستین مسابقه عکس روح الله در اصفهان

به گزارش روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) اصفهان :  آئین اختتامیه نخستین مسابقه عکس روح الله  با حضور فرهیختگان ، هنرمندان و گروهی از خانواده شهدا  ، مدیران استان و برخی از  اعضاء محترم شورای اسلامی شهر اصفهان در نگارستان امام خمینی (س) برگزار گردید.

لازم به ذکر است مسابقه عکس روح الله  به همت  موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اصفهان با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری اصفهان و همکار کانون عکس انجمن   سینما ی جوان اصفهان  با هدف خلق ، ایده پردازی و کشف نگاه های نو و ماندگار با محوریت روایت اندیشه ، شخصیت حضرت امام خمینی (ره)  با رویکرد هنری برگزار گردید.

از جمله برنامه های ویژه این مسابقه  تقدیر از خانواده محترم عکاس و خبرنگار شهید عبدالرسول شعیبی بود.

در این مراسم حجت الاسلام  عباس کمساری  مدیر موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی  (س) اصفهان ضمن خیر مقدم به حضار  و تشکر از هنرمندان استان که  در برگزاری این مسابقه تلاش وافر داشتند  به بعضی از اهداف برگزاری مسابقه فوق الذکر  اشاره وبیان داشت یکی از اهداف  ، بستر سازی  جهت ایجاد ارتباط  بین نسل سوم انقلاب و شخصیت و اندیشه امام (س) بود  که به لطف خداوند در این جهت به توفیقاتی نائل  و این مسابقه  سبب خلق ایده های نو گردید .     

 در ادامه از میهمان ویژه مراسم استاد محمد صیاد  و همچنین دو نفر از پیشکسوتان عکاس  اصفهانی آقایان مصیب نجفی و مهدی جانی پور   با اهدای لوح و تندیس مسابقه عکس روح الله  از سوی موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی (س) اصفهان تجلیل به عمل آمد .

در پایان پس از گزارش دبیر هنری و قرائت بیانیه هیئت داوران مسابقه عکس روح الله  با حضور مسئولین حاضر از برندگان و منتخبین مسابقه تقدیر به عمل آمد.

    

  

 

انتهای پیام /*