به گزارش نمایندگی اصفهان :

مهلت ارسال آثار به جشنواره استانی تئاتر روح الله تمدید شد

دبیر اجرایی دومین جشنواره تئاتر روح الله از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره و همچنین برگزاری دومین کارگاه از "ایده تا متن" در نگارستان امام خمینی (ره) خبر داد.

کد : 627 | تاریخ : 07 مهر 1397

مهلت ارسال آثار به جشنواره استانی تئاتر روح‌الله تمدید شد


دبیر اجرایی دومین جشنواره تئاتر روح‌الله از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره و همچنین برگزاری دومین کارگاه از "ایده تا متن" در نگارستان امام خمینی (ره) خبر داد.
محمدرضا رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان اظهار کرد: جشنواره تئاتر روح‌الله شامل سه بخش تئاتر صحنه‌ای، خیابانی و بخش غیررقابتی تئاتر کودک و نوجوان است که پیش‌ازاین، آخرین‌مهلت ارسال آثار در این سه بخش، یکم مهرماه اعلام‌شده بود اما با توجه به این‌که جشنواره، یک جشنواره موضوعی است و برای پیدا کردن سوژه آن، حتماً باید تحقیقاتی انجام شود به درخواست متقاضیان این مهلت را تا 15 مهرماه تمدید کردیم.
وی افزود: بخش نمایشنامه‌نویسی این جشنواره برخلاف بخش تئاتر، به‌صورت سراسری برگزار می‌شود و آخرین‌مهلت ارسال آثار به آن تا 15 آبان ماه است. 
دبیر اجرایی دومین جشنواره تئاتر و نمایشنامه‌نویسی روح‌الله در خصوص برگزاری کارگاه‌های نمایشنامه‌نویسی در حاشیه برگزاری این جشنواره گفت: امروز از ساعت 9 صبح تا 19، دومین کارگاه از "ایده تا متن" با حضور دکتر نصرالله قادری در نگارستان امام خمینی برپا می‌شود و طی آن، طرح‌هایی که شرکت‌کنندگان نوشته و برای استاد قادری ارسال کرده بودند تصحیح و خوانش شده و سپس دکتر قادری آن‌ها را برای نوشتن نمایشنامه بر اساس این طرح‌ها راهنمایی می‌کند.
وی ادامه داد: در حال حاضر مقررشده که این کارگاه، سه جلسه‌ای باشد و تصمیم‌های آتی شورای هم‌اندیشی جشنواره، در خصوص ادامه برگزاری این کارگاه‌ها با حضور دکتر قادری یا اساتید دیگر متعاقباً اعلام خواهد شد.
به گزارش ایسنا، دومین جشنواره تئاتر و نمایشنامه‌نویسی روح‌الله به همت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) بهمن‌ماه سال 1397 در اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام /*