دیدار مدیر موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی (س) اصفهان با رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه چهارم هوانیروزدر اصفهان

کد : 4082 | تاریخ : 22 فروردين 1402

دیدار مدیر موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی (س) اصفهان با رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه چهارم هوانیروزدر اصفهان

به گزارش روابط عمومی موسسه نمایندگی اصفهان : صبح روز یکشنبه  19 فروردین  مهدی بنکدار مدیر موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی (س) اصفهان با حجت الاسلام کیانی، رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه چهارم هوانیروز در اصفهان دیدار ودر خصوص انجام برنامه های مشترک فرهنگی و جمع آوری خاطرات پیشگامان انقلاب در ارتش و تولید مستند های  هنری تاریخ شفاهی تبادل نظر نمودند

در این دیدار مدیر موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی (س ) اصفهان ضمن بیان فعالیتهای موسسه در عرصه تاریخ شفاهی در خصوص اهمیت این حوزه  در راستای  معرفی فعالیتها وحماسه ها ی شخصیتهای برجسته  موثر نظامی در آن زمان  که برای پیروزی این انقلاب به یاری حضرت امام شتافتند تاکید نمودند.

ایشان با اشاره به فعالیتهای انجام شده توسط موسسه در این زمینه از جمله شناسایی و ارتباط گیری با چهر های گوناگون در بخشهای مختلف  از جمله هنرمندان ، اصناف، فرهنگیان و.. خواستار معرفی افراد خاص نظامی در این خصوص و همکاری در راستای تولید مستند های ارزشمند با استفاده از ابزار فنی به روز در فضاهای حقیقی  جهت استفاده در فضای مجازی وارائه به شبکه های تلوزیونی  شدند.

در ادامه حجت الاسلام کیانی نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار برای هرگونه همکاری در زمینه های فرهنگی خصوصا تولید مستندات تاریخ شفاهی  اعلام آمادگی نمودند.

در پایان مقرر گردید جهت تسهیل در انجام برنامه های یاد شده تفاهم نامه همکاری تنظیم و فعالیتهای عملی آغاز گردد.

انتهای پیام /*