برگزاری جلسه شورای هم اندیشی جشنواره فیلم روح الله

کد : 4049 | تاریخ : 27 مرداد 1401

برگزاری جلسه شورای هم اندیشی  جشنواره    فیلم  روح الله

به گزارش روابط عمومی موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی (س) اصفهان :  جلسه شورای هم اندیشی  جشنواره  فیلم روح الله  روز  سه شنبه  25 مرداد  با حضور مدیر موسسه  نمایندگی اصفهان و اعضاء شورا  در نگارستان امام خمینی (س) اصفهان  برگزار گردید .

در این جلسه  آقای بنکدار مدیر موسسه نمایندگی اصفهان  با اشاره به فعالیتهای هنری موسسه اصفهان  و برگزاری جشنواره های شش گانه هنری و برگزاری  جشنواره  فیلم روح الله در سال 1401 و اهداف  آن  توضیحاتی را بیان نمود .

ایشان با اشاره  به  لزوم استفاده از ظرفیتهای فرهنگی هنری  استان و جذب مشارکتهای دستگاه های ذیربط بر برگزاری جشنواره ای نواورانه  ، به روز  و موثر  در راستای ترویج اندیشه امام (س) تاکید نمود.

در ادامه جلسه  هر یک از حاضرین در خصوص موضوعات علمی واجرایی جشنواره ، و برنامه پیشنهادی و زمان ونحوه اجرای   ، اختصصای بخشهای ویژه کودک ونوجوان  ، مستند ، پویشهای تخصصی آن نظرات وپیشنهادات خود را ارائه و مورد تبادل نظر قرار گرفت .

همچنین  تنظیم آئین نامه جشنواره ،  برگزاری  جلسات هفتگی تحلیل فیلم با همکاری خانه مستند و برگزاری نشست های هنری  در راستای اهداف جشنواره از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه بود .

 

انتهای پیام /*