برگزاری پیش همایش هنری کارگاهی "یاد دوست " بمناسبت ارتحال حضرت امام

کد : 3817 | تاریخ : 10 خرداد 1400

برگزاری پیش  همایش هنری کارگاهی  "یاد دوست  " 10 خرداد 1400

به گزارش روابط عمومی  موسسه تنظیم ونشر اثار امام خمینی (س) اصفهان :

بمناسبت  بزرگداشت سی دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (س) در اصفهان و در راستای ترویج اندیشه نورانی آن عزیز سفر کرده   موسسه تنظیم ونشر اثار امام خمینی (س) اصفهان با دعوت از  هنرمندان جوان  ومنتخب در رشته  هنرهای تجسمی   اقدام به خلق آثاری فاخر با موضوع سیره و اندیشه  امام خمینی (س)  نمود .

هنرمندان  معرفی شده  به دبیرخانه همایش   پس از ارسال اتود و ارایه طرح اولیه  با کسب نظر مساعد داوران  به خلق اثر  خود اقدام نمودند .

از ویزگیهای این همایش  حضور هنرمندان منتخب و جوان که همگی متولدین بعد از ارتحال  حضرت امام (س)  بوده  و روزگاران حضور بنیانگذار  جمهوری اسلامی ایران را درک ننموده اند  و امروز با خلق اثر  بیعت وارادت خود را به رهبر فقید انقلاب اسلامی اعلام نمودند .

بالغ بر بیست هنرمند به واسطه اساتید فرهیخته و پیشکسوت در رشته های مختلف هنری و  دانشگاه هنر  و تعدادی نیز از طریق انجمن خوشنویسان  و نقاشان به دبیر خانه  همایش معرفی شدند .

جلسه اول گردهمایی کارگاهی  این  هنرمندان  روز دوشنبه  دهم  خرداد در محل نگارستان امام خمینی برگزار  گردید  که در این کارگاه  حجت الاسلام والمسلمین کمساری مدیر موسسه تنظیم ونشر اثار امام خمینی (س) اصفهان ضمن  خیر مقدم به هنرمندان و بازدید از آثار درباره  سیاستهای فرهنگی هنری موسسه  و اولویت های آن و استفاده از زبان هنر به واسطه ماندگاری  و تاثیر پذیری آن  و برگزاری همایش کار گاهی هنری در آینده ای نزدیک  به ایراد سخن  پرداختند و در ادامه هنرمندان به معرفی خود و شرح طرح هنری در حال اجرا اقدام نمودند.

انتهای پیام /*