فراخوان شانزدهمین جشنواره سراسری شعر روح الله

کد : 3556 | تاریخ : 16 آذر 1398

فراخوان شانزدهمین جشنواره سراسری  شعر روح الله

دبیرخانه جشنواره سراسری شعر روح الله فراخوان شانزدهمین دوره این جشنواره را اعلام کرد و بر اساس آن علاقمندان تا تاریخ سوم بهمن ماه مهلت دارند آثار خود را ارسال کنند.

به گزارش  روابط عمومی موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی (س) اصفهان : مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) اصفهان  به منظور ترویج اندیشه و گفتمان امام خمینی(س) و گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شانزدهمین دوره جشنواره سراسری شعر روح الله را برگزار می کند.

محورهای محتوایی این جشنواره عبارتند از:

انسجام اسلامی (همدلی، همزبانی، رحمت) ،  امت واحده (عظمت و اقتدار اسلامی، وحدت و همبستگی)

فرهنگ نبوی، علوی و عاشورایی (سبک زندگی اسلامی، اخلاق شهروندی)و...با محوریت اندیشه و سیره عملی امام خمینی(س)

در خصوص ویژگی های آثار ارسالی نیز در فراخوان این جشنواره آمده است:

1) آثار ارسالی می بایست در برگه A4 و به صورت یک رو تایپ شده و ارسال گردد.

2) محدودیتی در تعداد ارسال اثر نمی باشد.

3) دبیرخانه جشنواره حق انتشار از آثار  رسیده را با قید نام پدید آورندگان و یا تبدیل به آلبوم موسیقی برای خود محفوظ می داند.

4) شاعران شرکت کننده در جشنواره در همه گروه های سنی و همه قالب های شعری، صرفا در چارچوب موضوع اعلام شده مجاز به ارائه آثار می باشند.

5) دبیرخانه جشنواره از پذیرش آثار شرکت داده شده در دوره های قبل جشنواره و سایر جشنواره ها ویا آثاری که قبلا در کتاب و مجله ای چاپ شده باشد، معذور است.

6) مهلت ارسال آثار سوم بهمن ماه سال جاری خواهد بود و این تاریخ قابل تمدید نمی باشد و به آثار ارسالی بعد از تاریخ قید شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

7) آیین نامه اختتامیه در هفدهم بهمن ماه سال جاری برگزار و از نفرات برتر تقدیر خواهد شد.

نحوه ارسال آثار نیز از دو طریق مراجعه به سایت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) استان اصفهان به آدرس: isf.icpikw.ir و یا از طریق پست به آدرس: اصفهان، میدان فیض، نگارستان امام خمینی(س)، دبیرخانه جشنواره سالیانه شعر روح الله با کد پستی 8165633131 می باشد.

انتهای پیام /*