برگزاری همایش تبیین اندیشه امام خمینی (س) در شهر گلدشت

کد : 3352 | تاریخ : 23 مرداد 1398

برگزاری  همایش تبیین اندیشه امام خمینی (س) در شهر گلدشت

به گزارش روابط عمومی موسسه تنظیم ونشر اثار امام خمینی (س) اصفهان  : در ادامه برگزاری همایش های نیم روزه  تبین اندیشه امام (س) در شهرستانهای استان اصفهان  ، همایش تبیین اندیشه امام خمینی (س) با موضوع غدیر در کلام امام خمینی (س) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین کمساری  مدیر موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی (س) اصفهان  23 مرداد با حضور اعضائ شورای شهر ، مسئولین فرهنگی واقشار مختلف مردم در سالن اجتماعات شهرداری شهر گلدشت  برگزار گردید

حجت الاسلام کمساری در مقدمه با بیان شخصیت حضرت امام خمینی (س) و لزوم  آشنایی جوانان و آهاد مردم با اندیشه وسیره امام (س) برای مصون ماندن انقلاب از تحریفات  تاکید نمود.

ایشان در ادامه با اشاره به واقعه غدیر و سخنرانیهای حضرت امام خمینی (س) در این خصوص به اهمیت غدیر در اندیشه امام خمینی (س) پرداختند .

مدیر موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی (س) اصفهان  گفتند در اندیشه امام (س) غدیر متعلق به  همه ستم دیدگان و عدالت جویان عالم است  ایشان با اشاره به جملات حضرت امام (س) در خصوص غدیر بیان داشتند  در کلام امام غدیر الگویی است برای تمام حکومتهایی که بنای اجرای عدالت دارند و اگر حکومتی بخواهد عدالت را برپا کند باید غدیر را الگو قرار دهد .

حجت اسلام کمساری در پایان  با تاکید بر زنده نگه داشتن غدیر گفت :  اگراز غدیر تجلیل می شود وسفارش به زنده نگه داشتن آن می شود بواسطه اقامه عدل است  چراکه سرچشمه همه انحرافات به خاطر غفلت از غدیر است.

از جمله برنامه های جنبی این همایش  برپایی نمایشگاه عکس لبخند روح الله بود که مورد استقبال شرکت کنندگان در همایش قرار گرفت.

انتهای پیام /*