بیان اندیشه حضرت امام خمینی (س) در خصوص هنر در صدا وسیمای مرکز اصفهان

کد : 3167 | تاریخ : 13 خرداد 1398

بیان اندیشه حضرت امام خمینی (س) در خصوص هنر در صدا وسیمای مرکز اصفهان

به گزارش روابط عمومی موسسه :در آستانه برگزاری سی وامین سالگرد  ارتحال حضرت امام خمینی (س)  نشست تبیین اندیشه حضرت امام خمینی (س) در خصوص هنر  با حضور حجت الاسلام کمساری مدیر موسسه تنظیم ونشر اثار امام خمینی (س) اصفهان  با حضور اصحاب رسانه در صدا وسیمای مرکز اصفهان برگزار گردید .

در این نشست حجت الاسلام کمساری  در خصوص هنر در اندیشه امام (س) مطالبی را بیان نمود. مدیر موسسه تنظیم ونشر اثار امام خمینی (س) اصفهان   گفت حضرت امام (س)  ناب ترین  نظریات  و فتاوایی فقهی را در عرصه  فرهنگ و هنر دارند که گره گشای  هنرمندان متعهد گردید .

ایشان با اشاره مراجاعات مسئولین وقت  به ایشان در خصوص  اکران برخی  فیلمها و پخش موسیقی های شاد  در صدا و سیما گفت  : حضرت امام (س)  با بیان  اینکه " این مهم است که  این موارد کی و کجا و با چه هدفی پخش می شود" بسیاری از بلاتکلیفی ها را در حوزه فرهنگ و هنر روشن می نمودند  .

حجت الاسلام کمساری در ادامه به  صحبتهایی مقام معظم رهبری در خصوص اندیشه هنری  حضرت امام (س) اشاره مطالبی را در این خصوص بیان نمود.

مدیر موسسه تنظیم ونشر اثار امام خمینی (س) اصفهان در پایان  با  بیان جملات  قصار حضرت امام (س) در خصوص هنر ، به تعریف هنر از منظر حضرت امام (س) پرداختند.

انتهای پیام /*