افتتاح نمایشگاه پلاک 57 با حضورحجت الاسلام کمساری مدیرموسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(س) اصفهان

کد : 2971 | تاریخ : 14 بهمن 1397

به نام خدا

 افتتاح نمایشگاه پلاک  57 با حضورحجت الاسلام کمساری مدیرموسسه تنظیم ونشر آثار حضرت امام خمینی(س)  اصفهان

روز شنبه سیزدهم بهمن ماه در دومین روز از ایام مبارک دهه فجر و جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نمایشگاه هنری پلاک 57 با حضور مدیر موسسه تنظیم ونشر آثار حضرت امام (س) اصفهان   در محل  تخته فولاد اصفهان با همکاری موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی(س) اصفهان  و شهرداری منطقه 6 اصفهان و همکاری صمیمانه مجموعه فرهنگی- مذهبی تخت فولاد افتتاح گردید.

    

 این نمایشگاه مجموعه ای از عکس های کمتر دیده شده از امام خمینی(س)   و انقلاب اسلامی در اصفهان و برای اولین بار  با  طراحی هنری چشم نواز به نمایش گذاشته شد. در بخش های دیگر این نمایشگاه با پخش صحنه هایی از روزهای حماسه سازی مردم اصفهان در بهمن ماه سال پنجاه و هفت ، گوشه هایی از سخنان همراهان و السابقون انقلاب در اصفهان  در معرض نمایش در می آید.

  

بازسازی برخی صحنه های انقلاب و قساوت ساواک در آزار و شکنجه مبارزین برای آشنایی جوانان و نسل های جدید با تاریخ انقلاب از بخش های  دیگر این نمایشگاه می باشد . در گوشه ها و زوایای مختلف هم با بازسازی سیستم صوتی سال پنجاه و هفت سخنرانی های حضرت امام خمینی(ره) پخش شده  و فضای معنوی دل انگیزی را بر مجموعه حاکم می گرداند.

   

این نمایشگاه توسط حجت الاسلام کمساری مدیر موسسه تنظیم و نشر اثار حضرت امام خمینی(س)  اصفهان و جناب مهندس برکت شهردار منطقه  6 اصفهان افتتاح گردید و تا هجدهم بهمن ماه برای بازدید علاقه مندان باز است. در ابتدای حضور حجت الاسلام کمساری و همراهان با حضور در گلزار شهدا انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی به قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای خلدآشیان پرداختند.

   

 

انتهای پیام /*