ایام الله

کد : 2491 | تاریخ : 14 آبان 1397

* "پانزده خرداد"مبدأ نهضت  اسلامی ایران است .


* واقعه پانزده خرداد ننگ بزرگی برای هیأت حاکمه به بار آورد.این واقعه فراموش شدنی نیست .


* باید"پانزده خرداد"و"نوزده دی"جاوید و زنده نگه داشته شود تا جلادی شاه از خاطره ها نرود،و نسلهای         آتیه جرایم شاهان سفاک را بدانند .


* من روز پانزدهم خرداد را برای همیشه عزای عمومی اعلام می کنم .


* قیان پانزده خرداد اسطوره قدرت ستم شاهی را در هم شکست و افسانه ها و افسونها را باطل کرد .


* اولین و مهم ترین فصل خونین مبارزه،در عاشورای پانزده خرداد رقم خورد .


* ملت عظیم ایران لازم است شکر نعمت های غیر متناهی الهی را،در سالروز پانزده  خرداد به جان و دل        بجا آورد .


* در حقیقت دست آورد نهضت پانزده خرداد 42،پیروزی 22 بهمن 57بود .


* "هفده شهریور"از ایام الله است .


* سالروز هفدهم شهریور که گزارشگر جنایات شاهنشاهی ضد انسانی و اسلامی است،و از ایام الله و     نشانگر مقاومت و شجاعت و ایستادگی ملت در مقابل ستمگران و جنایتکاران است،در خاطره ملت مبارز        ایران زنده است ،و زنده خواهد بود .


* خاطره تلخ 17 شهریور57و خاطره تلخ روزهای بزرگی که بر امت گذشت،میوه شیرین سرنگونی کاخ      های استبداد و استکبار،و جایگزینی پرچم جمهوری عدل اسلامی را به بار آورد .


* هفده شهریور 57 از ایام الله است،که ملت شریف ایران یاد آن را زنده نگه می دارد .


* من به نیابت حضرت ولی عصر،امام زمان (ع)به همه مسلمانان جهان،مصیبت چهارم شوال سال 98     ق.(17 شهریور)را،خاصه به خانواده های داغدار تسلیت می گویم و در عین حال تبریک .


* خدا شاهد است مصطفای من تنها آن نبود که سالش نزدیک است،بلکه همه به خاک و خون کشیده های حادثه     شوال،مصطفای من بودند .


* روز 13 آبان،روز حجوم وحشیانه رژیم منحوس به دانشگاه و کشتار دسته جمعی دانشجویان عزیز ماست   .


* ملتی که"15 خرداد"روز خون و "17 شهریور"روز نوید پیروزی خون ،جمعه"سیاه روزی"رژیم را      با افتخار و پیروزی پشت سر گذاشته است،از این محاصرات اقتصادی و نظامی باک ندارد.آنان باک دارند       که اقتصاد را زیربنا،و شکم را قبله گاه،و دنیا را مقصد و مقصود می دانند .


* درود بر عاشورا،درود بر"15 خرداد"و "22 بهمن"،درود بر ایام الله و بر ملت شریف ارزشمند ایران   .


* درود بر 22 بهمن،یوم الله،و بر آفرینندگان آن .


* بیست و دوم بهمن باید سرمشق ما باشد در طول زندگی و برای نسل های آینده،که همه آنها 22 بهمن را که   [روز]غلبه ما بر کفر و الله بر طاغوت و اسلام بر کفر بود،باید حفظ کنند و بزرگ بشمارند .


* روز 22 بهمن روزی بود که ارتش و ملت به هم پیوستند و روزی بود که ارتش از طاغوت به الله برگشت      و با تکبیر و پشتیبانی امت بر طاغوت غلبه کرد؛و این معنا باید سرمشق ما باشد در تمام زندگی .


* در 22 بهمن ثابت شد که ملتی یکپارچه،ملتی که مقصدشان یک مقصد الهی است نه مقصدشان یک مقصد مادی  صرف،و همه شان با هم یک صدا هستند،[دارای]یک مقصد هستند،نمی توانند بر این ملت غلبه کنند؛و دیدند که ملت غلبه کرد بر همه آنها .


* خدایا!تو بر ما منت نهادی و ما را در مثل"22بهمن"بر دشمنان خودت پیروز کردی،و دست این ملت      مظلوم را گرفتی و از سراشیبی سقوط و جهنم هر دو عالم،به قله بلند عنایت خود رساندی  .


* هفده شهریور مکرر عاشورا،و میدان شهدا مکرر کربلا،و شهدای ما مکرر شهدای کربلا،و مخالفان ملت      ما مکرریزید و وابستگان او هستند  .

انتهای پیام /*