ائمه معصومین(ع)

کد : 2347 | تاریخ : 13 آبان 1397

* این مظهر همه عدالتها و اعجوبه عالم است ، و از صدر عالم تا ابد ، به جز رسول اکرم کسی به فضیلت او  نیست.

* اساساً سربازان اگرچه نامدار باشند ، در این جهان گمنامند.نامدار ترین سرباز فداکار در اسلام امیر المؤمنین است ، و او گمنام ترین سرباز است.


* این خانه کوچک فاطمه _سلام الله علیها_ و این افرادی که در آن خانه تربیت شدند ، که به حسب عدد چهار - پنج نفر بودند و به حسب واقع تمام قدرت حق تعالی را تجلی دادند ، خدمتهایی کردند که ما را و شما  را و همه بشر را به اعجاب در آورده است.


* در حفظ همه حیثیاتی که حیثیت بزرگ زن است ، آنطور که زن فرید ، حضرت زهرا _سلام الله علیها_ بود ، همه باید به او اقتدا کنیم.


* معنویات ، جلوه های ملکوتی ، جلوه های الهی ، جلوه های جبروتی ، جلوه های ملکی و ناسوتی ، همه در این موجود مجتمع است.


* انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام ، به پرچم داری حضرت حجت _ ارواحنافداه _ است.


* امام زمان _سلام الله علیه_ مراقب ما هستند ، مراقب روحانیت هستند که چه می کنند اینها ، امروز که  اسلام به دست آنها سپرده شده است و تمام عذرها منقطع شده .


* ما منتظران مقدم مبارکش ، مکلف هستیم تا با تمام توان کوشش کنیم تا قانون عدل الهی را ، در این کشور ولی عصر (عج) حاکم کنیم.


* شهادت امیرالمؤمنین _علیه السلام _ و نیز حسین _علیه السلام _ ، و حبس و شکنجه و تبعید و مسمومیت های ائمه _ علیهم السلام _ همه در جهت مبارزات سیاسی شیعیان ، علیه ستمگری ها بود ه  است ؛ ودر یک کلمه : مبارزه و فعالیت های سیاسی ، بخش مهمی از مسؤولیت های مذهبی است.


* آن چیزی که موجب تأسف است ،  این است که نگذاشتند حضرت امیر _ سلام الله علیه _ آن طور که باید ، و دلخواه اسلام است ، جلوه پیدا کند.


* مصیبت وارده بر امیر المؤمنین و بر اسلام ، بالاتر است از آن مصیبتی که بر سید الشهدا _سلام الله علیه_ وارد شد.


* انبیاء موفق نشده اند اجرا کنند مقاصد خودشان را ،  و خداوند در آخر زمان کسی را می آورد که اجرا کند  مسائل انبیا را.

انتهای پیام /*