دیدار مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان با مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (س) اصفهان93

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان جناب آقای مهندس مستولی زاده با جناب حجت الاسلام کمساری مدیر موسسه نمایندگی اصفهان دیدار و گفتگو نمودند .

کد : 2299 | تاریخ : 09 آذر 1393

باسمه تعالی


به گزارش روابط عمومی : مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان جناب آقای مهندس مستولی زاده با جناب حجت الاسلام کمساری مدیر موسسه نمایندگی اصفهان دیدار و گفتگو نمودند .

در این دیدار حجت الاسلام کمساری ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان از چگونگی تأسیس موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (س) دراصفهان و اهداف و فعالیتهای انجام شده مطالبی را بیان نمود .

ایشان در ادامه  ضمن بیان مطالبی در خصوص برگزاری جشنواره های ادبی ، همایشهای هنری و فعالتهای سینمایی حضور و مشارکت همه نهادها را در برنامه های موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (س) اصفهان ونشر ترویج افکار و اندیشه های حضرت امام خمینی (س)  در قالبهای مختلف به خصوص برای قشر جوان را خواستار شدند . همچنین ایشان پیشنهاد برگزاری نمایشگاهی از فعالیتهای انجام شده بنیاد انقلاب اسلامی که از آثار با برکت امام (س) است در قالب ( اسناد و عکس ) در نگارستان حضرت امام خمینی (س) استان اصفهان جهت آشنایی هرچه بیشتر جوانان با بنیاد انقلاب اسلامی را ارایه دادند . در ادامه جناب آقای مستوفی زاده نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (س) استان اصفهان در خصوص تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (س) در 21 فروردین 58 و فعالیتهای انجام شده توضیحاتی ارایه نمود و از آمادگی بنیاد جهت ترویج افکار و اندیشه های حضرت امام خمینی (س)  در بین جوانان و همکاری با موسسه مطالبی را بیان نمود . در پایان حاضرین از نمایشگاههای دایر در نگارستان حضرت امام خمینی (س) اصفهان بازدید نمودند .                      

انتهای پیام /*