نشست هم اندیشی و باز خوانی اندیشه امام خمینی (س)- خرداد 92

کد : 1379 | تاریخ : 09 خرداد 1392

بسمه تعالی

نشست هم اندیشی و باز خوانی اندیشه امام خمینی (س)



 به همت معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد منطقه چهار کشور و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) نمایندگی استان اصفهان نشست هم اندیشی و باز خوانی اندیشه های تابناک حضرت امام خمینی (س)  با حضور بیش از یکصد نفر از اساتید درس وصیتنامه الهی – سیاسی امام خمینی (س) در محل نگارستان حضرت امام خمینی (س)  در مورخه پنجشنبه 9 خرداد 92 همزمان با پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد برگزار گردید .

در این جلسه ابتدا حضرت حجت الاسلام والمسلمین حشمتی مدیر موسسه نمایندگی اصفهان ضمن خیر مقدم به ارائه فعالیتهای نمایندگی اصفهان و تبیین جایگاه اندیشه امام خمینی (س)  در فضای دانشگاهی پرداختند و در ادامه میز گرد تخصصی کارشناسان مدرس وصیتنامه برگزار گردید . 

از دیگر سخنرانان این مراسم جناب آقای دکتر مظاهری مشاور محترم ریاست دانشگاه آزاد و رئیس دانشگاه آزاد منطقه چهار بودند که به ضرورت توجه بیشتر به ارائه انسان ساز حضرت امام خمینی (س)  و دغدغه دانشگاه آزاد جهت حضوری پررنگتر در این عرصه را برشمرند .

حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا میر دامادی امام جمعه موقت اصفهان و نماینده محترم ولی فقیه در دانشگاه آزاد منطقه چهار نیز در ادامه جلسه به فعالیتهای فرهنگی نهاد رهبری در خصوص نهادینه کردن اندیشه های حضرت امام خمینی (س)  در متن جامعه از طریق دانشجویان و اساتید اشاره نمودند .

از دیگر برنامه های این نشست ارائه گزارش برگزاری سه دوره آموزش مجازی آشنایی با اندیشه های تابناک حضرت امام خمینی (س)  در وصیتنامه که توسط  موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) از سال 1389 تا 1391 در سطح ملی برگزار شده و بیش از 7 هزار نفر موفق به طی دوره شدند بود که توسط مدیر دوره  ارائه شد.

در پایان شرکت کنندگان از نمایشگاه عکس و تابلوهای هنری که به مناسبت سالگرد حضرت امام خمینی (س) در گالریهای نگارستان حضرت امام خمینی (س) برگزار شده است بازدید نمودند .

انتهای پیام /*