نشست کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی اصفهان96

امروز بیش از هر وقت لزوم ترویج گفتمان حضرت امام خمینی(س) در جامعه احساس می شود

کد : 1364 | تاریخ : 15 آذر 1396

برگزاری نشست کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی  اصفهان

به گزارش روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) اصفهان :

نشست کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی  اصفهان  با حضورمدیر موسسه تنظیم ونشرآثارامام خمینی(س) اصفهان در محل فرمانداری اصفهان برگزار گردید .

در این نشست حجت الاسلام کمساری  مدیر موسسه تنظیم ونشرآثارامام خمینی(س)  اصفهان با حضوردر نشست کارگروه تخصصی اجتماعی ، فرهنگی اصفهان گفت: امروز بیش از هر وقت لزوم ترویج گفتمان حضرت امام خمینی(س) در جامعه احساس می شود،و لذا باید همه دستگاه ها و نهادها دراین عرصه حاضر و به برنامه ریزی جهت گفتمان ترویج و اندیشه حضرت امام خمینی(س) بپردازند.

ایشان ضمن برشمردن شاخصه های گفتمان حضرت امام(س) گفت: اگر این اندیشه و گفتمان بدون دخالت سلیقه ها و سانسورها ارائه  گردد ، همه جامعه خاصه نسل جوان از آن استقبال چشم گیری خواهند داشت که  ایشان در این زمینه به چند نمونه و تجربه عینی اشاره  کرد.

درپایان کمساری  ضمن اشاره به برنامه های موسسه تنظیم ونشرآثار امام خمینی(س) گزارش جامعی از چگونگی برگزاری اولین جشنواره تئاتر «روح الله» را بیان و خواستار مساعدت و مشارکت همه نهادها و ادارات در برگزاری هرچه بهتر این رویداد هنری شد  .

در ادامه جلسه ، مهندس رضوانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان گفت : اقتدار، استقلال و آزادی کشور ما مرهون خون شهدا و تدابیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب (ره) است و ما موظف به برنامه ریزی در جهت ترویج گفتمان و اندیشه های حضرت امام (ره) در جامعه هستیم.

رضوانی پیرامون جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی روح الله خمینی (ره) نیز افزود: دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیردولتی مشارکت و همکاری لازم را نسبت به بهتر برگزار شدن این جشنواره با مؤسسه تنظیم و نشر آثار و اندیشه های امام خمینی (ره) داشته باشند و برنامه ریزی های مقتضی در این راستا صورت پذیرد.

انتهای پیام /*