بازدید مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (س) استان اصفهان از سازمان اسناد و کتابخانه ملی اصفهان93

بازدید مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (س) استان اصفهان از سازمان اسناد و کتابخانه ملی اصفهان

کد : 1065 | تاریخ : 21 آبان 1393


به گزارش روابط عمومی : حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (س) استان اصفهان به اتفاق تعدادی از همکاران از سازمان اسناد و کتابخانه ملی اصفهان بازدید و با مدیر سازمان جناب آقای مهندس عیوض زاده دیدار و گفتگو نمودند .

       

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین کمساری ضمن تشکر از زحمات این سازمان بر لزوم آشنایی هرچه بیشتر عموم مردم از جایگاه و نقش سازمان اسناد و کتابخانه ملی جهت توسعه هرچه بیشتر و برقراری ارتباط با دارندگان اسناد تاریخی و استفاده پژوهشگران از اسناد این سازمان تأکید و خواستار ارتباط بیشتر سازمان و موسسه در جهت ترویج افکار حضرت امام خمینی (س)  شد .

      

در ابتدای این دیدار جناب آقای مهندس عیوض زاده ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان از حضور مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (س) استان اصفهان در این سازمان تشکر نمود.

   

   

در ادامه این جلسه ایشان از مشکلات این سازمان و نبود امکانات کافی و فضای مناسب جهت حفظ و نگهداری اسناد مطالبی را بیان نمود.

در پایان این دیدار حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری به اتفاق آقای مهندس عیوض زاده از بخشهای مختلف ساختمان سازمان اسناد و کتابخانه ملی از جمله کتابخانه ، مخزن اسناد و محل مرمت اسناد بازدید نمودند %

انتهای پیام /*