برگزاری جلسه شورای هم اندیشی جشنواره ادبی شعر روح الله

کد : 4047 | تاریخ : 27 مرداد 1401

برگزاری جلسه شورای هم اندیشی  جشنواره  ادبی  شعر روح الله

به گزارش روابط عمومی موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی (س) اصفهان :  اولین جلسه شورای هم اندیشی  جشنواره  ادبی  شعر روح الله  عصر روز دوشنبه 10 مرداد  با حضور مدیر موسسه  نمایندگی اصفهان و اعضاء شورا  در نگارستان امام خمینی (س) اصفهان  برگزار گردید .

در این جلسه  آقای بنکدار مدیر موسسه نمایندگی اصفهان  با بیان اینکه  جشنواره  ادبی شعر روح الله یکی از با سابغه ترین جشنواره ها بوده و به خاطر بیمارکرنا دچار وقفه شده است  گفت  بنا داریم در سال جاری هفدهمین  دوره از این جشنواره را  هر چه با شکوهتر و با برنامه ریزیها و برنامه های جدید و به روز همراه با برگزاری  کارگاه های آموزشی   و نشست های ادبی در شهرها مختلف و خصوصا دانشگاه ها اجرا نمائیم  و باید  جشنواره ادبی شعر روح الله را از یک رویدا ادبی مسابقه ای به سمت یک جشنواره ادبی تاثیر گزار سوق دهیم .

در ادامه جلسه  هر یک از حاضرین در خصوص موضوعات علمی واجرایی جشنواره ، و برنامه پیشنهادی و زمان ونحوه اجرای  آن نظرات وپیشنهادات خود را ارائه و مورد تبادل نظر قرار گرفت .

همچنین  را اندازی دبیر خانه دائمی  جشنواره ، برگزاری جشنواره داستان و خاطره نویسی در سال 1402  ، اختصاص بخشهای ویژه دانشجویی ، کودک ونوجوان  و بخش ترانه  در جشنواره از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه بود .

 

انتهای پیام /*